adwokatgdynia.pl

Pod tym adresem internetowym (adwokatgdynia.pl) możemy za DARMO przygotować dla CIEBIE stronę, która zdobędzie Ci klientów.

Często zadawane pytania

1. Jakie domeny można wydzierżawić?

Wynajmowane serwisy WWW znajdują się pod tak zwanymi domenami generycznymi, czyli takimi, które są złożone ze słów kluczy, najczęściej wpisywanych przez internautów potrzebujących usług lokalnych, paznokcie Szczecin, biuro rachunkowe Wrocław. Tego typu adresy wiele łatwiej zapamiętać, a serwisy z takimi adresami są prostsze w pozycjonowaniu.


2. Nie widzę nazwy dla siebie? Jak możecie mi pomóc?

Powiedz nam, jaki jest główny profil Twojej działalności, a wynajdziemy zapewne odpowiednią domenę, zawierającą najważniejsze słowa kluczowe. Po prostu zadzwoń do nas!


3. Posiadam już stronę swojej firmy, po co mi kolejna witryna online?

W Internecie od przybytku głowa nie boli, pod warunkiem, że wszystko robione jest z rozsądkiem. Dlatego rekomendujemy posiadanie dwóch, nawet kilku serwisów WWW.


4. Ile kosztuje przedłużenie adresu?

We współpracy z nami takie formalności nie istnieją! Klient uiszcza tylko co miesiąc czynsz za serwis, w którym zawiera się także przedłużenie domeny, hostingu i innych spraw, którymi nie musisz się martwić. Żadnych dodatkowych opłat rocznych, żadnych innych formalności na głowie. Tylko miesięczny abonament.


5. Jak tworzycie tekst dla serwisów klientów?

najistotniejszym elementem strony internetowej są jej treści, a właściwie ich struktura i język. By zatem opracować treści, potrzebujemy jak najwięcej wiadomości o Twojej działalnośći. Tylko w taki sposób wynajdziemy sprawy, które zaintrygują potencjalnych użytkowników. Służy nam do tego analiza wypełnionej ankiety. Resztą zajmiemy się sami: piszemy treści, by były interesujące dla klientów, ale i spełniały kryteria optymalizacji strony w wyszukiwarce interenetowej. Zapewniamy teksty dopasowane do stylu Twojej działalności, zalety marketingowe i wysoką jakość językową.


6. Skąd pochodzą wykorzystane na serwisach fotografie?

Wykorzystujemy ilustracje z najpopularniejszych internetowych banków zdjęć. Oczywiście możesz udostępnić nam swoje zdjęcia, jeśli masz do nich pełne prawa autorskie, oraz mają odpowiednią jakość.


7. Co mogę zmienić w opracowanym dla mnie serwisie internetowym?

Dajemy klientom przygotowaną przez nas stronę z prośbą o potwierdzenie odbioru. Masz 2 tygodnie na przesłanie wszelkich uwag. Gratis naniesiemy zmiany serwis.


8. Dla kogo jest adresowana oferta?

Obsługujemy głównie (ale nie tylko) małe i bardzo małe firmy działające na określonym obszarze geograficznym (np. miasto). Bardzo znaczącą grupę naszych odbiorców stanowią także lekarze. To właśnie tego typu firmy najczęściej potrzebują pomocy w internecie, gdyż nie stać ich na zatrudnienie specjalisty.


9. Czy klient zawsze musi korzystać z domeny Headway?

Klient może zasugerować własny swojej strony, który my zarejestrujemy lub przejmiemy. Nasza firma musi być abonentem nazwy serwisu.


10. Czy mogę ustawić inną domenę na wynajmowany serwis?

Tak, jest to możliwe. Na pewno wytłumaczymy, jak to łatwo wykonać.


11. Kto jest autorem treści na serwisach?

Za stworzenie treści na strony WWW dla naszych klientów odpowiada profesjonalna redakcja, złożona z copywriterów – to specjaliści od tworzenia przekazów promocyjnych z przeznaczeniem do Internetu.


12. W jaki sposób zgłaszać zmiany na serwisie?

Kiedy tylko potrzebujesz zmiany na swoim serwisie internetowym, wyślij zgłoszenie do swojego opiekuna klienta lub po prostu na ogólny adres mail: kontakt@headway.pl.


Wiele firm jest już z nami!