adwokatgdynia.pl

Pod tym adresem internetowym (adwokatgdynia.pl) możemy za DARMO przygotować dla CIEBIE stronę, która zdobędzie Ci klientów.

Często zadawane pytania

1. Jakie domeny są do wynajęcia?

Wynajmowane strony internetowe są dostępne pod tak zwanymi domenami generycznymi, czyli takimi, które składają się ze fraz kluczowych, najczęściej wpisywanych przez użytkowników szukających usług lokalnych, alergolog Warszawa, remonty Lublin. Takie domeny dużo łatwiej zapamiętać, a serwisy z takimi domenami są prostsze w pozycjonowaniu.


2. Nie znalazłem adresu dla swojej działalności? Co możecie dla mnie zrobić?

Napisz nam, czym się zajmujesz, a wyszukamy zapewne stosowny adres, zawierającą najważniejsze frazy kluczowe. Po prostu skontaktuj się z nami!


3. Mam już swój serwis internetowy, po co mi kolejna witryna online?

W Internecie od przybytku głowa nie boli, pod warunkiem, że wszystko robione jest z głową. Dlatego polecamy posiadanie dwóch, nawet więcej serwisów WWW.


4. Jaki jest koszt przedłużenia adresu?

W naszym systemie takie formalności nie istnieją! Płacisz jedynie co miesiąc abonament za stronęWWW, w którym jest również przedłużenie domeny, hostingu i innych spraw, którymi nie musisz się martwić. Żadnych innych opłat rocznych, żadnych innych formalności na głowie. Tylko miesięczny abonament.


5. Jak powstają teksty dla serwisów klientów?

Najważniejszym strony WWW są jej treści, a konkretnie ich struktura i język. By zatem napisać treści, musimy mieć jak najwięcej wiadomości o Twojej działalnośći. Tylko w taki sposób znajdziemy sprawy, które zainteresują przyszłych odbiorców. Służy nam do tego analiza wypełnionej ankiety. Resztą zajmiemy się samodzielnie: tworzymy teksty, by były ciekawe dla czytelników, ale i realizowały kryteria dopadowania strony w wyszukiwarce interenetowej. Zapewniamy treści dostosowane do stylu Twojej firmy, walory marketingowe i wysoką jakość językową.


6. Skąd pochodzą prezentowane na serwisach zdjęcia?

Stosujemy ilustracje z profesjonalnych internetowych banków zdjęć. Oczywiście możesz udostępnić nam swoje ilustracje, pod warunkiem że posiadasz do nich pełne prawa autorskie, oraz że są dobrej jakości.


7. Co mogę zmienić w opracowanym dla mnie serwisie internetowym?

Oddajemy klientowi wykonaną przez nas stronę z prośbą o akceptację. Masz 14 dni na przekazanie wszelkich uwag. Bezpłatnie poprawimy serwis.


8. Dla kogo jest adresowana oferta?

Obsługujemy głównie (ale nie tylko) małe i bardzo małe firmy działające na określonym obszarze geograficznym (np. miasto). Bardzo dużą grupę naszych klientów stanowią również lekarze. To właśnie takie przedsiębiorstwa najczęściej potrzebują marketingowego wsparcia, ponieważ najczęściej nie zatrudniają specjalistów.


9. Czy zawsze muszę wynajmować domenę od Headway?

Zleceniodawca może zasugerować własny swojej strony, jaki my zarejestrujemy lub przejmiemy. Nasza firma musi być abonentem nazwy serwisu.


10. Czy mogę ustawić inny adres na wynajmowaną stronę?

Tak, można. Chętnie wyjaśnimy, jak to sprawnie zrealizować.


11. Kto pisze treści na serwisach?

Za stworzenie tekstów na strony WWW dla naszych klientów jest odpowiedzialna profesjonalna redakcja, składająca się z copywriterów – to specjaliści od wymyślania tekstów reklamowych z przeznaczeniem do Internetu.


12. W jaki sposób zgłaszać aktualizacje na stronie?

Kiedy tylko potrzebujesz zmiany na stronie WWW, wyślij zgłoszenie swojemu opiekunowi lub po prostu na ogólny adres mail: kontakt@headway.pl.


Wiele firm jest już z nami!